تنظیمات فروشگاه :مرحله سوم

تنظیمات فروشگاه : مرحله سوم - تنظیم آدرس فروشگاه

یکی از مهم ترین بخش های هر فروشگاه ،آدرس آن فروشگاه می باشد .

در بازار دفه زن هر فروشگاه دارای آدرس منحصر به فرد خود بود و فروشندگان می توانند فروشگاه خود را به وسیله این آدرس به پبج ها و شبکه های اجتماعی خود متصل کنند .

همجنین می توانند آدرس فروشگاه خود را بر اساس نام فروشگاه تنظیم کنند.

آدرس فروشگاه نامی است که شما به وسیله آن و با سرچ آن می توانید فروشگاه خود را در بازار دفه زن و یا در اینترنت جستجو کنید .

به طور مثال وقتی شما فروشگاه خود را ایجاد می کنید ، آدرس فروشگاه شما به شکل زیر می باشد 

https://dafezan.com/company-5

این آدرس در بخش مشخص شده در تصویر زیر به نمایش در آمده و شما می توانید با تایپ مستقیم آن در گوگل ،وارد فروشگاه خود شوید 

اما با انجام این تغیرات شما آدرس خود را شخصی سازی کرده و می توانید از این آدرس شخصی سازی شده در روی فرم ها و تبلیغات و شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید .


برای انجام این تنظیمات به بخش مدیریت فروشگاه خود مراجعه کنید و قسمت مشخص شده با کادر قرمز را کلیک کرده و وارد بخش تنظیمات شوید .


در بخش تنظیمات ،مانند تصویر زیر بر روی دکمه افزونه ها کلیک کنید .


با کیلیک  بر روی این دکمه صفحه جدیدی باز خواهد شد .در این صفحه در قسمت مشخص شده در تصویر  زیر ،می توانید اسمی را که می خواهید در آدرس فروشگاه شما قید شود وارد کنید .چنانچه این اسم قبلا در اختیارکس دیگری قرار نگرفته باشد و کس دیگری آن را انتخاب نکرده باشد ،شما مالک این نام شده و می توانید از آن برای فروشگاه خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این نام باید به صورت انگلیسی تایپ گردد.

می توانید از کارکتر هایی مانند بک اسلاش(/) و خط فاصله (-) در نام خود استفاده کنید.


بعد از وارد کردن این نام ،به قسمت بالای صفحه رفته و کلید ذخیره را کیلیک کنید 


با انجام این عمل نام شما ذخیره شده و پیام تغیرات شما ذخیره شد را دریافت خواهید کرد .

همچنین یک پیام در بخش پیام ها (زنگوله) برای شما ارسال خواهد شد .


با مراجعه به بخش پیام ها ،مشاهده می کنید که تغیرات شما در لیست تایید سرپرست بازار قرار گرفته و بعد از تایید توسط سرپرست ،در فروشگاه شما اعمال می گردد.

در حین زمان انتظار برای تایید تغیرات،صفحه داشبورد (کنترول و مدیریت فروشگاه ) فعال می باشد و شما می توانید در آن کار کنید،اما تا تایید نهایی،فروشگاه شما در دسترس مشتریان نخواهد بود.


پس از تایید تغیرات توسط سرپرست،پیامی برای شما ارسال می گردد و فروشگاه شما برای مشتریان قابل مشاهده می گردد


حالا آدرس فروشگاه شما به آدرسی که می خواستید تغیر کرده است .


شما یا خریداران اجناس شما می توانند با وارد کردن این آدرس به صورت مستقیم و بدون وارد شدن در بازار به فروشگاه شما وارد شده و تنها محصولات شما را ببینند 


توجه داشته باشید که خریداران وقتی در یک فروشگاه هستند ،فقط به اجناس آن فروشگاه دسترسی داشته و حتی با جستجو در بین اجناس و استفاده ار قسمت سرچ فروشگاه ،فقط به محصولات آن فروشنده دسترسی خواهند داشت .

این ویژگی به فروشندگان کمک می کند تا محصولات خود را بیشتر و بهتر در معرض دید خریدارانی که در فروشگاه آنها هستند قرار داده و امکان فروش را برای فروشندگان بالاتر خواهد برد