تنظیمات فروشگاه : مرحله چهارم

تنظیمات فروشگاه : مرحله چهارم - درباره ما 

در نوار بالای صفحه فروشگاه خود می توانید دکمه در باره ما را ببینید .

وقتی تازه فروشگاه خود را ایجاد کرده اید مانند عکس زیر ، این بخش خالی می باشد و شما باید آن را تنظیم و متن لازم و عکس های مناسب را در آن قرار دهید .برای این منظور به روش زیر عمل کنید 

به صفحه داشبورد و یا قسمت مدیریت فروشگاه خود بروید و دکمه مشخص شده در تصویر زیر را که شما را به بخش تنظیمات هدایت می کند کیلیک کنید .


با ورود به بخش تنظیمات بر روی دکمه سوم به نام (شرح) که در تصویر زیر با کادر قرمز مشخص شده کیلیک کنید . 


در قسمت مشخص شده در کادر قرمز متن و عکس های لازم جهت معرفی خود به صورت کامل را قرار دهید . این توضیحات به آشنایی بیشتر مشتریان با شما و نوع محصولات شما و سابقه کاری شما کمک زیادی خواهد کرد .


پس از وارد کردن عکس و مشخصات خود ،در قسمت بالا و سمت چپ صفحه ،کلید ذخیره را کلیک کنید .


با کیلیک بر روی این بخش ،پنجره جدیدی باز شده و به شما اعلام می کنید تغیرات شما ذخیره خواهد شد و فروشگاه شما تا تایید این تغیرات از دید مشتریان مخفی شده و پس از تایید تغیرات توسط سرپرست بازار فروشگاه شما در بازار به نمایش در خواهد آمد .



و شما این پیام را می توانید در بخش پیام های فروشگاه (زنگوله) خود مشاهده کنید.


پس از تایید شدن تغیرات شما توسط سرپرست بازار پیامی در بخش پیام ها برای شما ارسال می گردد و به شما اطلاع می دهد که تغیرات و به روز رسانی فروشگاه شما تایید شده و فروشگاه شما برای مشتریان بازار قابل مشاهده است .


پس از انجام این تنظیمات و با مراجعه به بخش درباره ما شما و مشتریان فروشگاه شما می توانند پیج درباره شما را مشاهده کرده و با شما و فروشگاه شما بیشتر آشنا گردند .



برای آشنایی بیشتر با نمونه های متن درباره ما و اهمیت آن در اعتماد سازی برای کاربران اینجا را کیلیک کنید