پرشس و پاسخ بین خریداران فرش دستباف و بازار


با سلام و احترام خدمت شما خواننده گرامی
فرش های دستبافی  که توسط فروشندگان مختلف در بازار آنلاین فرش دستباف دفه زن منتشر می شود، علاوه بر نمایش در بازار آنلاین فرش دستباف دفه زن ،  در تمامی شبکه های اجتماعی ما به زبانها مختلف نیز منتشر شده و برای این محصولات ،  تبلیغات و بازاریابی انجام می شود .
در نتیجه این تبلیغات مشتریان و خریداران فرش دستباف از سرتاسر دنیا می توانند این فرش ها را ببینند و اطلاعات بیشتری در مورد آن به دست آورند واقدام به سفارش و  خرید آنها کنند.
معمولا مشتریان فرش دستباف که می خواهند فرش مورد نظر خود را از بین فرش های منتشر شده توسط فروشندگان مختلف در بازار آنلاین فرش دستباف دفه زن  انتخاب کنند، لازم است قبل از اقدام به خرید نهایی و ثبت سفارش برای فرش ، کیفیت، قیمت، نحوه ارسال و هزینه های جانبی را بررسی کنندو نیاز دارند تا  اطلاعات بیشتری در مورد فرش مورد نظر خود بدست آورند.
به همین منظور تیم پشتیبانی ما در بازار آنلاین فرش دستباف دفه زن  پاسخگوی نیازها و سوالات این مشتریان در بازار و شبکه های اجتماعی مرتبط با ما می باشد .
ما در این زمینه سعی داریم بهترین خدمات را به مشتریان عزیز فرش دستباف  ارائه دهیم و پاسخگوی کامل سوالات و نیازهای آنها باشیم. لذا در این صفحه بخشی از گفتگوهای خود با مشتریان را  منتشر می کنیم تا سایر کاربران (فروشندگان فرش دستباف و خریداران فرش دستباف ) نیز از این پاسخ ها استفاده کنند.

فروشندگان فرش های دستباف که فرش های خود را در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر نموده اند، می توانند با مطالعه این بخش با سوالات متداول مشتریان بیشتر آشنا شده و در زمینه انتشار اطلاعات دقیق و مناسب تری از محصولات خود اقدام کنند.
علاوه بر این ، فروشندگان فرش های دستباف می توانند با بررسی این سوالات ببینند که چه نوع محصولاتی بیشتر مورد پسند خریداران قرار می گیرد و همچنین سوالات خریداران فرش های دستباف بیشتری در مورد  کدام نوع محصولات بوده تا بتوانند برای تولید محصولات خود در آینده برنامه ریزی کنند.
انتشار برخی از این گفتگوها به منظور افزایش شفافیت و درک بهتر خدمات ما انجام می شود. همچنین ما به سوالات و نظرات شما پاسخ می دهیم و از این اطلاعات برای بهبود خدمات خود استفاده می کنیم.
از این رو امیدواریم این سری گفتگو ها  به شما در انتخاب بهترین خدمات ارایه شده توسط بازار انلاین فرش دستباف دفه زن کمک کند. 
با تشکر
تیم پشتیبانی بازار آنلاین فرش دستباف دفه زن

کامنت 68: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت ها مشتریان فارسی زبان در مورد این فرش درخواست قیمت کرده و مشتری دیگر از این سبک فرش در اندازه 6 متری درخواست دارند.

کامنت 67: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

این کامنت توسط مشتری فارسی زبان در فیسبوک دفه زن ارسال شده و در مورد یکی از فرش های دستبافی است که توسط فروشندگان فرش دستباف در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده و در این کامنت مشتری درخواست قیمت این فرش را داشته اند .

کامنت 66: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

این کامنت از طرف مشتری فارسی زبان برای ما ارسال شده است ، در این کامنت مشتری در زمینه یک فرش عشایری و یک فرش 6 متری کاشان سوال کردند و قیمت این فرش ها را پرسیدند .

کامنت 65: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

این کامنت مربوط به مشتری فارسی زبان ما می باشد که در رابطه با ذرع و نیم تمام ابریشم ارسال شده است که در این کامنت قیمت این فرش را از ما پرسیدند .

کامنت 64: درخواست تخفیف ، مشتری انگلیسی زبان

 در این کامنت مشتری انگلیسی زبان درخواست تخفیف برای محصولات ما را دارد که برای ایشان لینک بخش بخفیفات در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن ارسال شد .

کامنت 63: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

درخواست قیمت برای ذرع و نیم تمام ابریشم از طرف مشتری فارسی زبان ما در بازار انلان فرش دستباف دفه زن 

کامنت 62: درخواست قیمت ، مشتری انگلیسی زبان 

درخواست قیمت برای ذرع و نیم تبریز ابریشم  از طرف مشتری عزیز انگلیسی زبان  بازار انلاین فرش دستباف دفه زن 

اسکرین شات 61: تعداد بازدید های پیج فیسبوک ، در مورد تبلیغات انجام شده

در بازده زمانی 28 روز 499.882 نفر از پیج فیسبوک دفه زن دیدن کردند و محصولات منتشر شده در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن را که در پیج منتشر شده بود بازدید نمودند .از این تعداد نفر حدود 80 هزار نفر برای محصولات  کامنت گذاشته و یا لایک کردند این محصولات را و یا کل این عکس ها را بازدید نمودند .

کامنت 60: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

کامنت دریافت شده از طرف مشتری فارسی زبان بازار در کشور تفغانستان در موردی فرش 6 متری که توسط فروشندگان فرش دستباف در شهر کابل در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است 

کامنت 59: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

کامنت دریافت شده از طرف مشتری فارسی زبان مجموعه برای قالیچه تمام ابریشم منتشر شده در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن 

کامنت 58: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

کامنت دریافت شده از طرف مشتری فارسی زبان مجموعه برای جفت قالیجه کاشان منتشر شده در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن 

کامنت 57: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

درخواست قیمت و اندازه که از طرف مشتری گرجی ما در مورد تابلو فرش مینیاتور منتشر شده در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن برای ما ارسال شده است که مبلغ و اندازه برای مشتری ارسال شد .

کامنت 56: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

درخواست قیمت و اندازه محصولات ما که توسط مشتری گرجی ما در کامنت ارسالی از طرف ایشان به دست ما رسیده است 

کامنت 55: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در خواست قیمت برای جفت 6 متری توسط مشتری عزیزمون در فیسبوک دفه زن .

کامنت 54: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

مشتریان کرجی ما در مورد این دو فرش قشقایی و گبه درخواست قیمت و اندازه داشتند .این فرش ها توسط فروشندگان آنها در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده اند و در فیسبوک برای آنها تبلیغ انجام شده است 

کامنت 53: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

درخواست قیمت و اندازه برای فرش دستباف 6 متری بافت افغانستان که توسط فروشندگان کابل در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است 

کامنت 52: درخواست قیمت ، مشتری عرب زبان 

درخواست مشتری عرب زبان در مورد قیمت و اندازه این فرش ابریشم دستباف منتشر شده در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن 

کامنت 51: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

درخواست قیمت برای قالیچه تمام ابریشم در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن. ارسال شده از طرف مشتری فارسی زبان .

کامنت 50: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

در خواست قیمت ارسال شده از طرف مشتری گرجی زبان ما که برای فرش ذرع و نیم ابریشم ارسال شده بود .این فرش در بازار انلانی فرش دستباف دفه زن منتشر شده و در در فیسبوک تبلیغ شده است 

کامنت 49: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

مشتری فارسی زبان ما برای این فرش ابریشم درخواست قیمت و ابعاد داشتند که برای ایشان در فیسبوک پاسخ ارسال شد .

این فرش توسط فروشندگان فرش ابریشم در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده بود که مانند تمام محصولات دیگر در فیسبوک تبلیغ شد .

کامنت 48: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

این کامت از طرف مشتری فارسی زبان بازار انلاین فرش دستباف دفه زن برای ما ارسال شده و در خواست راهنمایی برای پیدا کردن محصول خاصی را داشتند که با ایشان تماس گرفته شده و راهنمایی های لازم جهت یافتن محصول مورد نظر را دریافت نمودند 

کامنت 47: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت ، مشتری فارسی زبان بازار انلاین فرش دستباف دفه زن از روی تبلیغی که در فیسبوک بازار انجام شده بود ، این فرش عشایری را پسند کرده و در خواست قیمت و اندازه آن را از ما داشتند .

کامنت 46: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت ، مشتری از ما درخواست صحبت مستقیم با مالک فرش را داشتند و می خواستند بدانند که فرش در کجا است و هزینه ارسال فرش جه میزان است . این فرش ابریشم توسط یکی از فروشندگان فرش ابریشم در قم در بازار انلاین فرش دست بافت دفه زن منتشر شده بود که ما تلفن تماس مالک فرش را در اختیار خریدار فرش قرار دادیم تا مستقیما با مالک فرش ارتباط برقرار نماید .

کامنت 45: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

در این کامنت ها 2 مشتری گرجی زبان در خواست قیمت و اندازه برای سه تخته قالیچه را داشتند .این قالیچه ها به ترتیب بافت مشهد و بافت بجنورد و بافت قم بودند که توسط فروشندگان مختلف در بازار انلاین فرش دستباف دفه رن منتشر شده و در فیسبوک تبلیغ شده بودند .

کامنت 44: درخواست قیمت ، مشتری روس زبان 

این کامنت مربوط به درخواست مشتری روس زبان ما در مورد قیمت و اندازه این فرش 12 متری کاشان می باشد که توسط فروشندگان فرش دستباف در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده و در فیسبوک مجموعه برای آن تبلیغ انجام شده است 

کامنت 43: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری گرجی زبان ما در خواست قیمت برای این فرش زیبای بافت مشهد را برای ما در فیسبوک دفه زن ثبت نمودند .

کامنت 42: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

در این 2 کامنت ، مشتریان گرجی زبان ما در خواست قیمت برای فرش تمام ابریشم و فرش عشایری را داشتند و سوال کردند که این فرش ها ماشینی است و یا دستباف .هر دو این فرش ها توسط تولید کنندگان فرش دستباف در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده و در فیسبوک ما برای آنها تبلیغ انجام شده است .

کامنت 41: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

این دو کامنت توسط مشتریان گرجی زبان ما در فیسبوک گرجستان برای ما ارسال شده است .در این کامنت ها مشتریان از ما درخواست قیمت برای یک کناره تبریز چله ابریشم را داشتند که توسط فروشندگان تبریز در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و مانند تمام محصولات دیگر بازار در فیسبوک ما منتشر و تبلیغ شده است 

کامنت 40: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

در این کامنت مشتری گرجی زبان قیمت یک تخته ذرع و نیم چله ابریشم تبریز با نقش سالاری را از ما درخواست کرده اند .این فرش  توسط فروشندگان فرش دستباف در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است که پس از انتشار در بازار انلاین فرش دستباف دفه ،مانند تمام محصولات دیگر منتشر شده در بازار در فیسبوک مجموعه نیز منتشر شده و برای آن تبلیغ انجام شده است .

کامنت 39: درخواست قیمت ، مشتری عربی زبان 

در این کامنت مشتری عرب زبان ، قیمت یک قالیچه ابریشم در خواست نموده اند ، کامنت برای این فرش  که توسط فروشندگان فرش دستباف عضو در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است نوشته شده است .


کامنت 38: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت این شیش متری گبه را که توسط فروشندگان آزاد در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 37: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت ، مشتری فارسی زبان بعد از دیدن فرش عشایری که توسط فروشندگان فرش دستباف در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است ،از ما درخواست نمونه های بیشتر از این فرش را داشته است .

کامنت 36: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 35: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

در این کامنت مشتری گرجی زبان ، قیمت  این تابلو فرش دستباف مینیاتور را مه توسط فروشندگان آزاد در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

اسکرین شات  34: مشخصات پیج فیسبوک دفه زن  ، فالور ها و بازدید ها در 28 روز گذشته 

تعداد فالور ها فیسبوک دفه زن که محصولات منتشر شده در بازار دفه زن در آن منتشر شده و برای آن تبلیغ انجام میکیرد در این اسکرین شات مشخص شده . فالو ها در این تاریخ : 15200 نفر علافه مند به فرش دستباف می باشد و  تعداد بازدید ها از پست های منتشر شده در فیسبوک  در این مدت زمان 498000 نفر بوده است .

کامنت 33: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت این شیش متری کاشان را که توسط فروشندگان آزاد در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 32: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 31: درخواست قیمت ، مشتری ایتالیایی زبان 

در این کامنت مشتری ایتالیایی زبان ، قیمت  محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 30: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

در این کامنت مشتری گرجی زبان ، قیمت و اندازه محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 29: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 28: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت این فرش ابریشم را در اندازه قالیچه درخواست کرده است .این فرش توسط فروشندگان آزاد  در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 27: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 26: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت محصولات را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 25: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

در این کامنت مشتری گرجی زبان ، قیمت و اندازه محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 24: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت محصولات را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 23: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت محصولات را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 22: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت محصولات را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 21: درخواست قیمت ، مشتری عرب زبان 

در این کامنت مشتری عرب زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 20: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

در این کامنت مشتری گرجی زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 19: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت ها مشتریان فارسی زبان ، قیمت محصولاتی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 18: درخواست قیمت ، مشتری گرجی  زبان 

در این کامنت مشتری گرجی زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 17: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

فرش های منتشر شده در این پست که از فرش هایی که فروشندگان در بازار انلاین دفه زن منتشر نموده اند انتخاب شده و در تبلیغ انجام شده در این پست 1700 لاریک کرفته اند .در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 16: درخواست قیمت ، مشتری عرب زبان 

در این کامنت مشتری عرب زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 

کامنت 15: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان 

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 14: درخواست قیمت ، مشتری روس زبان 

در این کامنت مشتری روس زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 13: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان 

در این کامنت مشتری گرجی زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 12: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان و گرجی زبان

در این کامنت ها  مشتریانی ازکشور  گرجستان  و ایران  قیمت محصولاتی  را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن  برای آنها تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 11: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان

در این کامنت مشتری گرجی زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 10: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان - روس زبان - گرجی زبان

در این کامنتها مشتریان فارسی زبان و گرج زبان و روس زبان ، قیمت محصولاتی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 9: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان و انگلیسی زبان

در این کامنتها  مشتریان فارسی زبان و انگلیسی زبان ،  قیمت محصولاتی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آنها تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 8: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان

در این کامنت مشتری فارسی زبان ، قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 7: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان

در این کامنت مشتری از کشور گرجستان  قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 6: درخواست قیمت ، مشتری های گرجی زبان

در این کامنتها مشتریانی ازکشور  گرجستان  قیمت محصولاتی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن  برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده اند . 


کامنت 5: درخواست قیمت ، مشتری انگلیسی زبان

در این کامنت مشتری انگلیسی زبان   قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن  برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 4: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان و گرجی زبان 

در این کامنت ها  مشتریانی ازکشور  گرجستان  و ایران  قیمت محصولاتی  را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن  برای آنها تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 3: درخواست قیمت ، مشتری گرجستانی

در این کامنت مشتری گرجستان  قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن منتشر شده و برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 2: درخواست قیمت ، مشتری گرجی زبان

در این کامنت مشتری گرجستان  قیمت محصولی را که در بازار انلاین فرش دستباف دفه زن منتشر شده است و در فیسبوک دفه زن منتشر شده و برای آن تبلیغ شده است  را درخواست کرده است . 


کامنت 1: درخواست قیمت ، مشتری فارسی زبان

در این کامنت مشتری فارسی زبان  قیمت محصولی را که  در فیسبوک دفه زن منتشر شده است را درخواست کرده است .